از برند vericom و کامپوزیت دنفیل یا denfile composite چی می دونید؟

vericom کامپوزیت دنفیل - denfil composite

شرکت Vericom کجاست؟

شرکت vericom یا وریکام در سال 1998 در کشور کره جنوبی تاسیس شد. این شرکت تولید کننده انواع مواد دندانپزشکی منجمله کامپوزیت دنفیل یا آن طور که ما می شناسیم Denfil Composite است.
Vericom توسط محققانی با تجربه و فناوری روز که در کشور کره جنوبی در دسترس است، از تحقیقات فوتوپلیمرها و مواد رزین کامپوزیت در آزمایشگاه های بزرگ خود بهره می برد.
این شرکت مدعیست که بیش از 10٪ از کل فروش خود را صرف سرمایه گذاری بر روی تحقیق و توسعه می کند. به گفته مدیران این شرکت تحقیق و توسعه نقش پیشرو در بین شرکت های مولد و موفق تولید کننده مواد دندانپزشکی ایفا می کند. و تقریبا در هر سال محصولات جدیدی را در کشور کره عرضه می کند.

در حال حاضر، این شرکت به یک شرکت جهانی تبدیل شده است که محصولات نوآورانه در زمینه های مختلف را در اختیار دندانپزشکان و تکنسین های دندانپزشکی قرار می دهد.

در حال حاضر بیش از 60 محصول در شرکت vericom تولید می شود که در کشور ما اغلب آنها را خصوصا کامپوزیت دنفیل آن را جزو محصولات با کیفیت دسته بندی می کند. این شرکت دومین ماده دیجیتال توسعه یافته جهان با نام “MAZIC Duro” را در سال 2015 تولید کرده و اخیرا نیز مواد تولید شده این شرکت به صورت سه بعدی بسیار در دنیای فناوری سر و صدا کرده است. این شرکت بیش از 10 گواهینامه خارج از کشور مانند CE، FDA و غیره را دریافت کرده.

کامپوزیت های دنفیل vericom

کامپوزیت دنفیل denfil از تولیدات شرکت وریکام یا vericom و ساخت کره جنوبی است. این کامپوزیت برای ترمیم دندان های قدامی و خلفی مناسب است. کامپوزیت Denfil با فناوری میکروهیبریدی بر پایه رزین تولید شده است.

ویژگی های کامپوزیت دنفیل

کامپوزیت دنفیل denfil composite باعث به حداقل رسیدن انقباض پلیمریزاسیون با کمک پرکننده های غیر آلی می شود. این محصول قابلیت بارگذاری بالایی دارد. این نوع کامپوزیت قابلیت آب بندی بسیار خوبی در حواشی و سطح مینا دارد. دنفیل در برابر سایش بسیار مقاوم عمل می کند. کامپوزیت Denfil دارای خاصیت رادیوپوپک است به همین خاطر با کمک اشعه ایکس قابل روئیت و تفکیک است. ویسکوزیته این محصول برای ترمیم ایده آل است و کارایی خوبی در ترمیم دارد. هر سرنگ این محصول دارای 4 گرم کامپوزیت denfil است. از دیگر ویژگی های این محصول داشتن اپسیتیه بالا است.

کاربردهای کامپوزیت دنفیل

  • ترمیم دندان های خلفی و قدامی
  • اسپلینت کردن
  • کور بیلداپ

 

رنگ های کامپوزیت دنفیل

همانطور که گفتیم کامپوزیت دنفیل ساخت شرکت vericom محصول کره جنوبی است. و در چند رنگ تولید می شود. A1،  A2، A3،  از رنگ های این کامپوزیت هستند. داشتن تنوع سایه رنگی از مزایای یک کامپوزیت به شمار می آید چرا که دندانپزشک راحت تر می تواند رنگی که با دندان های بیمار همخوانی دارد را انتخاب کند.

چرا کامپوزیت دنفیل؟

 کامپوزیت کره  ای قیمت و کیفیت مناسبی دارد و در کشور ما مورد تایید بسیاری از دندانپزشکان و کلینیک های دندانپزشکی است. در صورتیکه از کامپوزیتی نامرغوب برای ترمیم استفاده کنید نه تنها طول عمر کمی خواهد داشت بلکه هر سال مجبور به ترمیم آن هستید. کامپوزیت دنفیل دوام و طول عمر بالایی دارد و با برترین برندهای بازار رقابت می کند.

در کل کامپوزیتی مرغوب است که به راحتی شکل و فرم بپذیرد و به ابزارهای دندانپزشکی نچسبد و به سرعت با نور لیزر سفت شود. کامپوزیت ها همراه با سرنگ عرضه می شوند که باعث راحتی کار می گردد. کامپوزیت های برتر بازار بدون نیاز به حرارت روی دندان شکل می گیرند.

سایزبندی کامپوزیت ها

کامپوزیت دنفیل در سه سایز تولید می شوند: میکروفیل، هیبریدی و نانو هیبریدی

میکروفیل ذرات کوچک و درخشانی دارند که مقاومت آن ها نسبتا کم است.

کامپوزیت های هیبریدی ذرات درشت تری دارند و در عین حال استحکام آن ها نیز بالاتر است. قابلیت پولیش کردن و درخشندگی در این نوع کم تر است. کامپوزیت های نانوهیبریدی ذرات کوچک، مقاومت و قابلیت پولیش کردن بالایی دارند.

محصولات Vericom در اسپاتول:

کلیدواژه : دنفیلکامپوزیت
SpatolAdmin
ارسال دیدگاه