تیغ بیستوری موریس Moris

ویژگی های تیغ بیستوری موریس

  •  استریل و یکبار مصرف
  • در شکل و سایز مختلف
  • ساخته شده از استیل کربن
  • مناسب برای عمل های جراحی

۲۵۰,۰۰۰ تومان

توضیحات

تیغ بیستوری موریس (Moris) استریل و از مواد استیل ضد زنگ و فولاد کربنی ساخته شده است که از طریق پانچ، عملیات حرارتی، آسیاب و فرایندهای برش و غیره به پزشکی با شفافیت و مقاومت ارائه می شود.

پس از بسته بندی، محصولات با استفاده از اشعه گاما برای استفاده یکبار مصرف بالینی استریل می شوند. Scalpel ابزار جراحی برای برش پوست است که از زمان شروع جراحی مدرن برای ایجاد برش های پوستی، تشریح بافت و انواع روش های جراحی استفاده می شود.

محیط اتاق عمل، ابزارهای جراحی مناسب، از جمله وسایل گرفته تا نورپردازی جراحی، می توانند به اندازه تخصص و فنون تیم های جراحی، حیاتی باشند. تیغ های های جراحی از اهمیت حیاتی برخوردار هستند و باید از بالاترین استانداردها برخوردار باشند.

این تیغ ها برای برش موثر بافت انسان، باید دارای تیزی و کیفیت بالا و شکل خاص باشند. داشتن تیغ های چاقوی جراحی مناسب برای عمل های خاص می تواند تفاوت زیادی در موفقیت تیم جراحی ایجاد کند و رقم خوردن بهترین نتیجه ممکن را برای بیماران تضمین کند.

کاربرد برحی از سایزهای تیغ بیستوری

تیغ جراحی شماره ۱۰: این تیغ دارای یک لبه برش منحنی است و به طور کلی برای ایجاد برش های کوچکتر در پوست و عضلات استفاده می شود. برای جراحی های تخصصی مانند برداشتن شریان رادیال در حین عمل بای پس عروق کرونر، باز کردن برونش در طی جراحی توراکس و ترمیم فتق مغبنی مطلوب تر است.

این تیغه با دسته های ۳ سازگار است. همچنین تیغ جراحی ۱۰ علاوه بر مصارف پزشکی در مصارف صنعتی و کار های دستی نیز نقش دارد.

تیغ جراحی شماره ۱۱: این تیغ دارای یک شکل مثلثی است که به راحتی قابل تشخیص است و در امتداد لبه هیپوتنوز با یک نوک تیز شده است. این تیغ ضخیم تر از تیغ استاندارد شماره ۱۵ است، بنابراین مقاومت تر و استحکام بیشتری را ارائه می دهد.

این تیغ برای اقدامات ارتوپدی، جراحی و عروقی، جراحی های ترمیمی فک و صورت، آسیب شناسی اطفال و اقدامات کالبد شکافی و گرفتن بریدگی ناخن و بیوپسی برای تشخیص وانیکومایکوزیس ایده آل است.

تیغ جراحی شماره ۱۵: این تیغ با دسته شماره ۳ بیشتر مورد استفاده جراح پوست قرار می گیرد. علاوه بر تجهیزات مناسب، تکنیک مناسب برای اطمینان از یک برش دقیق الزامی است. همچنین از آن برای ایجاد برش های ریز و منحنی شکل استفاده می شود.

توضیحات تکمیلی

انتخاب سایز

10, 11, 12, 15, 15C

برند

موریس Moris

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تیغ بیستوری موریس Moris”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

در وب سایت خرید کنید

ثبت سفارش

خرید در اینستاگرام

مشاهده

تلفنی خرید کنید

تماس

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تیغ بیستوری موریس Moris”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

آخرین بازدیدها