شلنگ ساکشن یکبار مصرف سوپا SUPA بسته بندی 12 عددی

  • مشخصات شلنگ ساکشن یکبار مصرف supa

    • ساخت کشور ایران
    • رنگ بندی: خاکستری و بنفش
    • جنس: پی وی سی
    • دو کانتوره
  • پیشگیری از تجمع بزاق و ترشح
  • از بین بردن ویروس ها و میکروب های آئروسل شده از هوا
  • محافظت از راه‌های هوایی: اگر در طول درمان تحت آرام ‌بخشی هستید، دستگاه ساکشن دندان می‌تواند راه‌های هوایی شما را بدون انسداد نگه دارد.
  • جلوگیری از خفگی: وجود اجسام خارجی در دهان می‌تواند باعث تولید بزاق اضافی و ترس از خفگی در هنگام نشستن بر روی صندلی درمان شود.

۵۴۰,۰۰۰ تومان

توضیحات

برای اینکه پروسه دندانی شما تا حد امکان ایمن و راحت باشد، دندان پزشکان بالینی اطمینان حاصل می کنند که بزاق، مایعات و سایر موارد و حتی داروهای استفاده شده حین درمان، در دهان شما جمع نشود. تخلیه حفره دهان از رطوبت بیش از حد بخش رایج درمان در دندانپزشکی است، اما ضروری است که به درستی انجام شود تا سلامتی بیمار به خطر نیفتد. بسیاری از دندان پزشکان برای رسیدن به این اهداف، از وسیله ‌ای به نام شلنگ ساکشن یا اجکتور بزاق استفاده می‌کنند که در واقع یک لوله ساکشن سوراخ‌ دار نی مانند است که رطوبت را از دهان شما خارج می‌کند. در حالی که ابزار ده‌ها سال است که وجود دارند، خطراتی در استفاده از آن ها وجود دارد که اکثر مردم از آن آگاه نیستند.

هنگامی که لب های خود را در اطراف نوک اجکتور سفت می کنید و فشار دهان شما کمتر از فشار اجکتور بزاق می شود، جریان برگشتی می تواند وارد دهان شما شود. (این شبیه به جریان برگشت مایع به فنجان پس از مکیدن نی است.) مشکل این است که این جریان برگشتی ممکن است خطرناک باشد. در اینجا روش هایی وجود دارد که می توانید برای جلوگیری از این مشکل انجام دهید: هرگز با بستن لب های خود در اطراف شلنگ ساکشن یکبار مصرف خلاء ایجاد نکرده و آن را نمکید، از دندانپزشک خود بپرسید که آیا از مکانیسم پیشگیری از برگشت جریان استفاده می کند یا خیر، از دندانپزشک خود بپرسید که چند بار خطوط شلنگ را شستشو می دهد. (در حالت ایده آل، آن ها این کار را بعد از هر بیمار انجام می دهند.)، همچنین به متخصص دندانپزشکی خود بگویید که برای ایزوله بودن و تمیزی تجهیزات ارزش قائل هستید.

شلنگ ساکشن یکبار مصرف supa، در مدت زمان کوتاهی مقدار زیادی هوا و بزاق را به داخل خود می کشد و معمولاً در هنگام تمیز کردن دندان، جراحی های دهان و درمان های زیبایی برای خشک نگه داشتن دندان ها و دهان بیماران در حالی که دندانپزشک در حال تکمیل درمان است استفاده می شود. آنها فشار خلاء ثابتی را حفظ می کنند و می توانند دارای دهانه هایی با اندازه های مختلف باشند که بر میزان هوای قابل مکش یکباره تأثیر می گذارد.

توضیحات تکمیلی

انتخاب نوع

CH25 بنفش, CH30 خاکستری

در وب سایت خرید کنید

ثبت سفارش

خرید در اینستاگرام

مشاهده

تلفنی خرید کنید

تماس

آخرین بازدیدها