سری پوار آب و هوا فلزی

۱۵۰,۰۰۰ تومان

توضیحات

پوار دندانپزشکی چیست؟

پوار آب و هوا دندانپزشکی یا پوار دندانپزشکی یونیت ، وسیله و ابزاری است برای شستشو و یا خشک کردن دهان و دندان بیمار می‌باشد که می تواند آب و هوا را با هم ترکیب کرده و به صورت اسپری شده استفاده نمود. لازم به ذکر است هوا و یا آب نیز به واسطه ی دو کلیدی که بر روی پوار آب و هوا دندانپزشکی قرار دارد به صورت جداگانه قابل استفاده است.

دو دکمه بر روی پوار آب و هوا وجود دارد که یکی مختص انتقال آب و دکمه دیگر نیز برای پاشش هوای خشک است. در صورت نگه داشتن دو دکمه به صورت همزمان، هوا و آب به صورت پودر اسپری شده از پوار دندانپزشکی خارج خواهد شد.

پوار اب و هوا را می‌توان روی انواع یونیت صندلی دندانپزشکی، مینی یونیت و میکرو یونیت متصل نمود و کافی است ورودی آب و هوا که از سمت یونیت هدایت شده است را به زیر پوار یونیت دندانپزشکی متصل نمود تا بتوان از آن استفاده کرد.

کاربرد پوار دندانپزشکی

پوار آب و هوا در دندانپزشکی دارای وظایف متعددی است که  این کاربرد ها عبارتند از:

  1. در زمان ترمیم دندان، برای خشک کردن محیط دهان برای قرارگیری کامپوزیت، از هوای خشک پوار استفاده می‌شود. یکی از مهم ترین قسمت های در کامپوزیت دندان، داشتن سطح عاری از رطوبت است که از طریق هوای خشک پوار دندانپزشکی این کار باید صورت گیرد.
  2. در زمان تراش نیز برای جا به جایی مواد تراشیده شده از آب پوار استفاده می‌کنند بدین صورت که قسمت های تراشیده شده دندان را با آب کنار میزنند تا ساکشن مواد تراشیده شده را از دهان خارج کند.
  3. در درمان های ریشه دندان و اندو نیز برای تمیز شدن کانال و همچنین خشک شدن محیط کانال دندان و ادامه روند درمان ریشه کاربرد دارد، زیرا برای قرارگیری گوتا و سایر مواد، حتما باید کانال دندان خشک باشد که این کار توسط پوار دندانپزشکی صورت میگیرد.

به طور کلی پوار آب و هوا دندانپزشکی یک ابزار برای شستشوی دندان در دندانپزشکی است که این تمیز کردن ممکن است از طریق آب و یا هوا صورت گیرد. فشار آب و هوا در پوار بسیار زیاد است که همین امر باعث پودر شدن آب در هنگام استفاده می‌شود.

نکات نگهداری پوار آب و هوا دندانپزشکی

پوار آب و هوا دندانپزشکی نیز مانند سایر قطعات یونیت، دارای عمر مفید است که با اتمام این عمر شروع به خراب شدن می‌کند. نکاتی که باعث افزایش طول عمر پوار آب و هوا می‌شود عبارتند از:

  1. جلوگیری از ورود آب رسوب دار به پوار
  2. استفاده از سری های یکبار مصرف
  3. سرویس و باز کردن پوار هر ماه یکبار
  4. استفاده از کمپرسور اویل فری برای جلوگیری از ورود روغن به پوار
  5. جلوگیری از ضربه خوردن و افتادن

در وب سایت خرید کنید

ثبت سفارش

خرید در اینستاگرام

مشاهده

تلفنی خرید کنید

تماس

آخرین بازدیدها