نوار ماتریکس مارجین (144عددی) Matrix band Margine Elevation برند zt dental

۵۰۰,۰۰۰ تومان

توضیحات

معرفی نوار ماتریکس مارجین (144 عددی)

نوار ماتریکس مارجین (144 عددی) یک نوع نوار ماتریس است که از آن برای ترمیم پوسیدگی های عمیق زیر لثه استفاده می شود.نوار ماتریکس مارجین یک محصول کاملاً جدید بوده که امکان تطبیق مناسب و مهر و موم کردن حاشیه های عمیق را فراهم می کند تا بتوان ارتفاع حاشیه کامپوزیت را انجام دهد. از طرف دیگر برای ترمیم پوسیدگی های عمیق زیر لثه استفاده می گردد. تکنیک بلند کردن حاشیه عمیق توسط نوار ماتریکس مارجین، یک روش مفید و غیر جراحی برای درمان حاشیه های عمیق موضعی است. این تکنیک به طور قابل توجهی برای کاربرد آسان ‌تر، سریع‌ تر و قابل پیش‌بینی ‌تر بهبود یافته است.
نوار زیر لثه ای که بهترین تناسب لثه و شکل مناسب را برای نقایص عمیق  توق  دندان تضمین می کند و قسمت زیر لثه ای نوار برای اطمینان از تناسب بهتر، در هنگام ترمیم دندان کاهش یافته است. ماتریس Margin Elevation بهترین انطباق لثه و کانتور را برای نواحی حاشیه عمیق به شما می دهد. ماتریکس های نچسب عملاً مشکل حذف باندهای ماتریس دشوار را برطرف می کنند. یک پوشش بسیار نازک که به فولاد ضد زنگ نرم چسبانده شده است، چسبندگی عامل باندینگ را تا 92 درصد کاهش می دهد!تکنیک ارتفاع حاشیه ای اجازه می دهد تا مناطق حاشیه عمیق را قبل از بازسازی با یک بازسازی پوشش جزئی غیرمستقیم  جداسازی و ارتقاء دهید. همچنین می‌توان از آن برای اولین افزایش روی کامپوزیت‌ های مستقیم و پهن استفاده کرد.

ویژگی های نوار ماتریکس مارجین (144 عددی)

•    ماتریس در ارتفاع کوتاه شده است تا امکان سازگاری بهتر با نواحی حاشیه عمیق فراهم شود.
•    تکنیک بالا بردن حاشیه عمیق یک روش غیر جراحی مفید برای درمان حاشیه های عمیق موضعی است.
•    بسته بندی: 144 عددی
•    برند: zt dental
•    کشور مبدا: چین
•    مواد اولیه: استیل ضد زنگ
•    کیفیت عالی
•    ضخامت بسیار کم (0.04 میلی متر)

مراحل استفاده از نوار ماتریکس مارجین (144 عددی)

1.    تصویر برداری برای مشخص شدن ناحیه مورد نظر
2.     نوار ماتریکس مارجین را زیر لثه قرار دهید. باریک بودن ماتریس به آن اجازه می دهد تا زیر لثه بلغزد و حاشیه را به طور موثر ببندد.
3.    عاج را ببندید و حاشیه مارجین را با کامپوزیت ترمیمی بلند کنید.
4.    ماتریکس را بردارید. حاشیه عمیق 1-2 میلی متر فوق لثه برای جداسازی قابل پیش بینی و تحویل یک ترمیم باند غیر مستقیم جابجا شده است.

توضیحات تکمیلی

برند

Zt Dental

انتخاب نوع

deep margin

در وب سایت خرید کنید

ثبت سفارش

خرید در اینستاگرام

مشاهده

تلفنی خرید کنید

تماس

آخرین بازدیدها