عینک محافظ ضد بخار آبی 301 برند Zt Dental

عینک محافظ ضد بخار آبی 301 دارای ویژگی‌های زیر است:

  • ضد بخار
  • گیره سیلیکونی
  • استاندارد CE اروپا و FDA آمریکا

تماس بگیرید

توضیحات

عینک محافظ ضد بخار آبی 301 /  Protect Eyewear blue301

عینک محافظ ضد بخار آبی 301 دارای ویژگی‌های زیر است:

  • ضد بخار
  • گیره سیلیکونی
  • استاندارد CE اروپا و FDA آمریکا

عواملی مختلفی ممکن است  خطراتی را برای دندانپزشکان در پی داشته باشد که گاهی جبران‌ناپذیر هستند. از جمله خطراتی که نشان‌دهنده لزوم استفاده از عینک محافظ است می‌توان به شرایط زیر اشاره کرد:

تماس ترشحات دهان و چشم بیمار با چشمان دندانپزشک یکی از این خطرات است، زیرا ممکن است ترشحات شخص مذکور آلوده به انواع عوامل بیماری‌زا از قبیل ویروس‌ HIV، هپاتیت، انواع ویروس‌های عامل تب‌خال و … باشد که در این صورت انجام امور دندانپزشکی برای چنین فردی باید با رعایت تمام نکات ایمنی و استاندارد انجام شود.

خطر بعدی که مطرح است خطرات فیزیکی است، یکی از ابزارهای پرکاربرد در دستان دندانپزشک، هندپیس دندانپزشکی است؛ هندپیس ابزاری است که با سرعت بسیار زیادی می‌چرخد تا سطح دندان را برای امور ترمیمی آماده کند.

در حین چرخش هندپیس ممکن است ذراتی از جمله جرم و مینای دندان، فرز شکسته یا ذرات آمالگام به سمت چشم دندانپزشک پرتاب شود و آسیب‌های جدی را به وجود آورد؛ بنابراین استفاده از عینک محافظ دندانپزشکی یکی از اولویت‌های ایمنی است که حتماً باید در تمام مطب‌ها و کلینیک‌های دندانپزشکی رعایت شود.

عینک‌های محافظ دارای انواع مختلفی هستند که هرکدام دارای ویژگی‌های خاصی هستند. بهترین انواع این وسیله باید دارای ویژگی‌های زیر باشد:

ضد بخار: مهم‌ترین خاصیتی که در هنگام خرید عینک دندانپزشکی باید به آن توجه شود، ضد بخار بودن عینک است. قطعاً استفاده از عینک‌هایی که دائماً بخار می‌گیرند برای هیچ‌کس خوشایند نیست و اختلال زیادی را در کار و فعالیت دندانپزشک به وجود می‌آورد؛ بنابراین در هنگام خرید عینک محافظ حتماً به گزینه Anti Fog دقت کنید.

دومین ویژگی قابلیت استریل کردن عینک محافظ است زیرا باتوجه‌به نوع فعالیت دندانپزشک و تماس با ترشحات و عوامل میکروبی دهان و دندان لازم است که ابزار و وسایل مختلف از جمله عینک محافظ به طور مرتب استریل و تمیز شود.

در نهایت این نکته را نیز باید در نظر داشته باشید که یک عینک محافظ باتوجه‌به ماهیت استفاده از آن باید ضد خش و مقاوم باشد تا در اثر استفاده روزانه و یا پرتاب اشیا ناخواسته به سطح آن دچار آسیب و خش نشود.

توضیحات تکمیلی

برند

Zt Dental

در وب سایت خرید کنید

ثبت سفارش

خرید در اینستاگرام

مشاهده

تلفنی خرید کنید

تماس

آخرین بازدیدها