توضیحات

ماده ضد حساسیت DentKist – CharmSensy

موارد کاربرد

  • دندان های مبتلا به افزایش حساسیت
  • مرزبندی قسمت های اکسپوز شده ( exposed) دندان ها

عوامل ایجاد حساسیت دندان چیست؟

دندان از عاج دندان ساخته شده، که به وسیله مینای دندان پوشیده شده است .

اگر مینای دندان از بین برود و یا پوسیده شود و عاج دندان آشکار شود، دندان در موقعیتی قرار می گیرد که احساس درد خواهیم کرد. پس رفت لثه که به علت مسواک زدن محکم و غیر اصولی می‌باشد می‌تواند باعث نمایان شدن عاج دندان شود.

از جمله عوامل دیگری که باعث ایجاد حساسیت می‌شوند، شکستگی دندان، دندان قروچه کردن، غذاهای اسیدی، زیاده روی در استفاده از دهان‌شویه و غیره می‌باشند.

درمان حساسیت دندان:

اگر شما از دندان هاي حساس رنج مي بريد، به دندانپزشك خود مراجعه كنيد. او مي‌تواند يكي از عوامل زير را در درد دندان شما تشخيص دهد.

بستگي به شرايط محيطي، دندانپزشك شما ممكن است توصيه كند:

خمير دندان کاهش حساسیت:

بعد از چندين بار استفاده از این خمير دندان، درد مرتبط با دندان هاي حساس از بين می رود. انواع متنوعی از این نوع خمیردندان در داروخانه‌ها موجود است.

جراحي پيوند لثه:

زمانی که ريشه دندان شما بافت لثه اي اش را از دست داده است. مقداري بافت لثه را مي توان از جاي ديگر  برداشت. و به قسمت حساس شده بر اثر تحلیل لثه پیوند کرد. اين روش مي تواند ريشه هاي بدون محافظ را درمان كند. و حساسيت را كم كند.

روت کانال:

اگر حساسیت دندان منجر به درد شديد.و غیر قابل تحمل شود.درمان هاي ديگر موثر واقع نمي شوند، دندانپزشك احتمالا روت کانال را توصيه مي كند.

روشي كه براي درمان مشكلات مربوط به عصب  دندان از آن استفاده مي‌شود. این روش به عنوان موفق ترين تكنيك براي از بين بردن حساسیت دندان در نظر گرفته شده است.

توضیحات تکمیلی

ویژه گی

مداوای افزایش حساسیت عاج سایش کم خواص مکانیکی و شیمیایی عالی چسبندگی بالا سیل کردن دائمی لوله های عاجی دارای سازگاری بافتی دارای یک ظرف ۵ میل + میکرو براش محصول کشور: کره جنوبی

در وب سایت خرید کنید

ثبت سفارش

خرید در اینستاگرام

مشاهده

تلفنی خرید کنید

تماس

آخرین بازدیدها