محلول انعقاد خون نیک درمان آیرونیک IRONIC Solution Nik Darman Original price was: ۲۸۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۲۳۸,۰۰۰ تومان.
بازگشت به محصولات

اسیدسیتریک نیک درمان 40%Canal EZE Solution Nik Darman

ویژگی های محصول
– محصولی بسیار کارآمد برای آماده سازی کانال ریشه در درمانهای اندودانتیکس
– محلول کانال ایز بر پایه اسید سیتریک می باشد
– از این محصول برای شستشو، ضدعفونی و تمیز کردن مکانیکی کانال ریشه استفاده می شود
– اسید سیتریک با حذف موثرتر لایه اسمیر (در مقایسه با EDTA)، توبول­های عاجی را اکسپوز  و بقایای پالپ را پاک کرده و نفوذ دقیق و بهتر سیلانت را ممکن می سازد
– دارای مواد روان کننده است که علاوه بر تمیز کردن کانال ریشه ورود ابزار به داخل کانال را تسهیل می کند و احتمال شکستن ابزار را به حداقل می رساند
– حجم: 220 میلی لیتر

Original price was: ۲۴۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۲۰۴,۰۰۰ تومان.

توضیحات

معرفی:
کانال ایز بر پایه اسید سیتریک محصولی بسیار کارآمد برای آماده سازی کانال ریشه در درمانهای اندودانتیکس می باشد که در از این محصول برای شستشو، ضدعفونی و تمیز کردن مکانیکی کانال ریشه استفاده می شود. اسید سیتریک با حذف موثرتر لایه اسمیر (در مقایسه با EDTA)، توبول­های عاجی را اکسپوز  و بقایای پالپ را پاک کرده و نفوذ دقیق و بهتر سیلانت را ممکن می سازد. همچنین محلول سیتریک اسید دارای مواد روان کننده است که علاوه بر تمیز کردن کانال ریشه ورود ابزار به داخل کانال را تسهیل می کند و احتمال شکستن ابزار را به حداقل می رساند.

ترکیبات:
سیتریک اسید، آب دیونیزه، نگهدارنده و تغلیظ کننده (ژل)

روش استفاده:
قبل از مصرف محلول اسید سیتریک 40% را بخوبی تکان دهید.

  1. با ابزار مناسب به کانال های ریشه دسترسی پیدا کنید.
  2. با استفاده از محلول هیپوکلریت سدیم (HYPONIC) یا کرم نرم کننده کانال (Canal EZE! Cream) کانال را از نظر مکانیکی آماده کنید.
  3. محصول اسیدسیتریک 40% را با سرسوزن دهانه جانبی در کانال ریشه تزریق کنید (فایل را به ژل سیتریک اسید 20% آغشته کنید) و فایلینگ را انجام دهید.
  4. کانال ریشه را با سرم فیزیولوژیک سالین شستشو دهید.
    5. با ساکشن، کن کاغذی و یا ابزار مناسب کانال را خشک و از ذرات باقی مانده تخلیه کنید.
    هشدار و موارد منع مصرف:
    |فقط توسط دندانپزشک استفاده شود.|از محصول برای بیمارانی که به اجزای محصول حساسیت دارند استفاده نشود.|دقت کنید محصول پس از اتمام درمان در کانال ریشه باقی نماند.|محصول چشم و پوست را تحریک می کند، در صورت تماس فوراً با آب فراوان بشویید و به پزشک مراجعه کنید.|هنگام کار با محصول از رابردم، دستکش، عینک و لباس محافظ استفاده کنید.|در هنگام استفاده از این محصول برای کودکان به دلیل خطر نرم شدن بیش از حد بافت های سخت دندان دقت ویژه ای داشته باشید.شرایط نگهداری:
    |در بسته بندی اصلی در دمای اتاق (25 درجه سانتی گراد) دور از دسترس کودکان  و تابش نور آفتاب نگهداری شود.|پس از  مصرف درب را ببندید.

 

توضیحات تکمیلی

برند

Nik Darman

در وب سایت خرید کنید

ثبت سفارش

خرید در اینستاگرام

مشاهده

تلفنی خرید کنید

تماس

آخرین بازدیدها