پرایمر فلز و زیرکونیا بیسکو Bisco Z prime plus

۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

توضیحات

  • کاربرد آسان در یک مرحله.
  • قدرت باندینگ منحصربفرد در کاربرد به همراه انواع سمان های رزینی به ویژه DuoLink.
  • عرضه به صورت بطری 2 میلی لیتری، 0/5 میلی لیتری  همراه با راهنمای کاربرد.
  • Primerیک جزئی که سبب تقویت اتصال بین ترمیم های غیر مستقیم و سمان های رزینی می شود.
  • قابل استفاده برای پرایم نمودن و آماده سازی سطوح ترمیم های زیرکونیا – آلومینا و همچنین انواع پروتزهای های فلزی، کامپوزیتی و پست های اندودنتیک می باشد.
  • قابل استفاده با انواع سمان های لایت،  سلف و دوال کیور.
  • پرایمر فلز و زیرکونیا بیسکو Bisco Z-Prime Plus:

    پرایمر فلز و زیرکونیا بیسکو با نام تجاری Bisco Z-Prmie Plus پرایمری همه کاره است. که از آن برای افزایش قدرت سمان استفاده می‌شود. بر خلاف اکثر پرایمر های فلز موجود در بازار که صرفا برای فلزات استفاده می‌شوند، Z-Prime Plus برای پرایمینگ فلز، زیرکونیا و آلومینا استفاده می‌شود. و همین مزیت آن‌را به پرایمری منحصر به فرد تبدیل کرده است.  یک پرایمینگ تک جزئی است که برای افزایش چسبندگی بین مواد ترمیمی غیرمستقیم و سیمان های رزینی استفاده می شود.

    Z-Prime Plus به دلیل ترکیب منحصر به فرد خود از دو مونومر فعال MDP، مونومر فسفات، و BPDM، مونومر کربوکسیلات، استحکام پیوند را به زیرکونیا، آلومینا و بسترهای فلزی به طور قابل توجهی افزایش می دهد. این ترکیب پرایمرها به Z-Prime Plus یک هم افزایی می بخشد. اثری که منجر به استحکام باند بالای آن می شود.

توضیحات تکمیلی

موارد استفاده برای :

زیرکونیا فلز آلیاژ ترمیم پریدگی پرسلن آلومینا پست های اندودنتیک

بررسی افزایش قدرت سمانهای کمپانی های مختلف قبل و بعد از استفاده از پرایمر مخصوص همان کمپانی:

کاربرد آسان در یک مرحله قدرت باندینگ منحصربفرد در کاربرد به همراه انواع سمان های رزینی به ویژه DuoLink عرضه به صورت بطری ۴ میلی لیتری، ۲ میلی لیتری و ۰/۵ لیتری همراه با راهنمای کاربرد

نحوه استفاده:

سطح داخلی روکش شسته و خشک شود. 2- سطح داخلی روکش را به 1-2 لایه از Z-Prime آغشته کنید. و سپس به مدت 3-5 ثانیه پوار هوا بگیرید. ۳- عملیات سمنتیشن را بایک سمان لوتینگ ادامه دهید.

در وب سایت خرید کنید

ثبت سفارش

خرید در اینستاگرام

مشاهده

تلفنی خرید کنید

تماس

آخرین بازدیدها