شیوه های ارسال سفارش

امکان ارسال مرسوله های رایج و سبک در اولین فرصت پس از آماده سازی سفارش با پست اکسپرس در شهرسان ها و با پیک اکسپرس در شهر تهران در فروشگاه اینترنتی اسپاتول فراهم است.

در صورتی که قصد خرید کالایی ناموجود را داشتید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید و یا درخواست موجود شدن آن را ثبت کنید. البته امکان موجود شدن برخی محصولات خاص صرفا با پیش خرید امکان پذیر خواهد بود. اما اغلب محصولاتی که پر فروش باشند با درنظر گرفتن میزان تقاضا امکان موجود کردن آن فراهم خواهد بود. توجه داشته باشید که امکان ارسال فقط در شهر تهران به صورت فوری خواهد بود. برای ارسال به شهرستان ها فعلا امکان ارسال فوری نخواهیم داشت.

لغو یک طرفه کل سفارش یا بخشی از آن

در مواقعی ممکن است به دلایلی مانند عدم موجودی و یا عدم امکان ارسال کالا، برخی اقلام و یا کل یک سفارش از طرف اسپاتول لغو شود، در این صورت همکاران ما با شما تماس خواهند گرف و وجه پرداختی شما در کمتر از 24 ساعت کاری به حسابتان برخواهد گشت. همکاران ما به صورت مستمر و مداوم در حال به روز رسانی و بررسی محصولات هستند. با این حال امکان وقوع چنین مسایلی دور از ذهن نیست. اگر چنین وضعیتی در سفارش شما اتفاق افتاد جای نگرانی نیست. شما هم امکان بازگشت وجه را خواهد داشت هم امکان تغییر اقلام سبد خرید.

شیوه های پرداخت

اسپاتول یک فروشگاه اینترنتی است، از همین رو مانند هر فروشگاه دیگری دارای درگاه پرداخت می باشد. شما به دو صورت می توانید پرداخت خود را انجام دهید:

  1. پرداخت اینترنتی از طریق درگاه پرداخت
  2. پرداخت بین بانکی
  3. پرداخت حضوری
  4. پرداخت درب منزل (در شهر تهران)

باید در نظر داشته باشید که تمامی جشنواره ها و تخفیف ها صرفا در پرداخت از طریق درگاه پرداخت و به صورت اینترنتی و به صورت اتوماتیک اعمال می شود. برای پرداخت بین بانکی لازم است پیش از هر چیز با پشتیبانی یا یا اطلاعات بخش تماس با ما مکاتبه کنید. پرداخت حضوری در فروشگاه اسپاتول نیز در صورتی که نیاز به حضور در فروشگاه اسپاتول را داشته باشید امکان پذیر است.

به دلیل شرایط خاص محصولات فروشگاه و عدم وجود شعب اسپاتول در همه شهر های کشور در حال حاضر امکان پرداخت درب منزل در شهرستان ها وجود ندارد. این امکان فقط در تهران و برای مشتریان  شناخته شده وجود خواهد داشت.